Fin avslutning for avgangselevene

Onsdag 17. juni hadde skolen en annerledes avslutning for Vg3-elevene. Der vi tidligere år har pleid å ha et omfattende arrangement på kveldstid med vitnemålsutdeling, fin mat og mye festivitas, måtte vi på grunn av smittevernreglene tenke nytt.

Vi flyttet arrangementet til dagtid, droppet matservering, tok i bruk klasserom og andre arealer, og dermed ble 1-metersregler og andre smittevernhensyn ivaretatt. Arrangementet ble også streamet til elever som ikke hadde anledning til å være til stede fysisk.

I løpet av den drøye timen fikk vi mye fin underholdning, elevsang, taler fra blant annet russepresident og rektor, blomsterutdeling, og ikke minst stipendutdeling:

Klosters legat deles ut til den eleven ved skolen som har høyest karaktersnitt. I år var dette Ingvill G. Knutsen. Gratulerer til Ingvill!

Rektor Tarjei Berge og Ingvill G. Knutsen. Marius Vervik

Hetlandstipendet deles ut til den eller de som har utmerket seg ved å skape god elevaktivitet, godt elevmiljø og være en god ambassadør for skolen. I år delte Magnus Haaland og Niclas Piel denne prisen. Vi gratulerer!

Niclas Piel og Magnus Haaland. Marius Vervik

Vi ønsker alle avgangselever en god sommer! Takk for tiden vi har hatt sammen her på Hetland, og lykke til videre!