Arkiv 2017/18

Her er en representasjon av ungdomsbedriftene skoleåret 2017/18:

Vårt arbeid i Aksept UB går ut på å skape aksept for skeive legninger, og forebygge bruken av seksuelt ladde skjellsord så tidlig som barneskolen. Dette vil vi gjøre gjennom salg av en bok og gratis foredrag.

Produktet vårt gir deg trenings glede, holder deg trygg og gir deg muligheten til å nå ditt potensial.

Vi i North Explorer tilbyr en sekk av høy kvalitet, med et stilfullt design, som lett og komfortabelt kan føres fra mage til rygg. Sekken vår løser hverdagsproblemer for alle, på offentlig transport, på skolen og i fritidsaktiviteter.

Vi i Secure Bottle UB har en visjon om en trygg treningshverdag for alle.

Vi er en ungdomsbedrift som holder til på Hetland VGs. Vår bedrift tilbyr dugnads avtaler som er langt bedre enn våre konkurrenter.

Visível UB tilbyr moteriktige refleksprodukter i form av pannebånd og strikkepakker.