Møter for foresatte på Hetland

30.01.2015

Tirsdag 3. februar og onsdag 4. februar avholdes det to viktige møter for foresatte på Hetland.

Tirsdag 3. februar kl. 18 inviteres foresatte som har elever i Vg2 Medier og kommunikasjon (MK) til informasjonsmøte.
På dette møtet vil vi presentere de ulike valgmulighetene Vg2-elevene på MK har neste skoleår. Yrkes- og utdanningsrådgiver, kontaktlærer og avdelingsleder vil være til stede. Møtet varer en times tid. Velkommen!

Onsdag 4. februar kl. 18 inviteres foresatte og elever i Vg1 studiespesialisering (ST) til informasjonsmøte om programfagstilbudet på Vg2 og Vg3, samt informasjon om fagvalget og søknadsprosessen til Vg2.

Tidsplan:
kl.18.00 – 18.30:
Orientering om fagvalg og søknadsprosess til Vg2 for foresatte i auditoriet Hugin på Hetland vgs (elevene trenger ikke å delta på denne delen, de har fått informasjon om dette i skoletida)

kl.18.30 – 19.30:
Orientering om programfag. Programfagslærerne gir informasjon om programfag (kompetansemål, læringsaktiviteter, vurderinger m.m.).

I tillegg vil det være mulighet for å snakke med yrkes- og utdanningsrådgiver, avdelingsleder og rektor. VEL MØTT!