Stor stas med skidag for Vg1

06.03.2015

Torsdag 5. mars dro hele Vg1-trinnet til fjells, nærmere bestemt Stavtjørn. 200 elever fylte fire busser til randen, og etter en times kjøretur var tungt regnvær erstattet med vinterlandskap og lett snø i lufta.

Elevene hadde på forhånd valgt om de ville gå 6, 9 eller 13 kilometers løype. Noen traff med smørningen, mens andre nok bommet på nivå med det norske smøreteamet under 10 km damer i VM i Falun. Innsatsen var uansett svært god, og dagen ble avsluttet med felles lunsj, bålbrenning og aktiviteter. En dag med felles opplevelser, noen knall og fall, mye latter, mestringsfølelse og godt humør. En dag litt utenom en vanlig skoledag som nok ikke går i glemmeboka med det første. Takk for super innsats til hele gjengen!

Klikk for stort bilde