Godt besøk på åpen skole

20.01.2016

Hundrevis av ungdomsskoleelever og foresatte var innom skolen da det ble arrangert åpen dag på Hetland tirsdag 19. januar.

Mange benyttet seg av muligheten til å bli guidet rundt av våre egne elever, og informasjonsmøtene i auditoriet Hugin var også godt besøkt. Malawikomiteen delte ut vafler, og benyttet muligheten til å informere om skolens Unicefprosjekt. Skolens ungdomsbedrifter hadde stands i kantinen, og på MK var det både grafisk verksted og green-screen-studio.

Det var mange som valgte å delta på skolens egen quiz, og vinneren av en iPad 2 mini ble Nora Meling Lunde fra Rennesøy ungdomsskole. Vi gratulerer!

Vi håper at så mange som mulig har lyst til å komme tilbake til høsten som nye elever!

Klikk for stort bilde