Russen tar krafttak mot kreft

13.03.2019

Den årlige aksjonen "Krafttak mot kreft" er i gang på Hetland. I løpet av de nærmeste dagene dukker kanskje en Hetlandselev opp på dørstokken din for å be om ditt bidrag til aksjonen. I dag var det utdeling av bøsser til alle elever på skolen, både på Vg1, Vg2 og Vg3, og det var stor interesse for å få bidra i aksjonen.

Hetlandsrussen har i flere år vært viktige bidragsytere til Kreftforeningens arbeid, og dette er noe russen ønsker å fortsette med. Du kan følge denne lenken for å donere til innsamlingen hvis du ikke vil vente til det ringer på døra. Her kan du også lese mer om årets aksjon.

Skolen ønsker russen og de andre elevene som er involvert i innsamlingsaksjonen lykke til med viktig arbeid!