Møte for foresatte på Vg2 ST

Vi vil med dette invitere til et informasjonsmøte om fagvalg og de kommende språkturene på Vg2. Elevene trenger ikke å være med på dette møtet da de har fått denne informasjonen i skoletiden.

Møtet er torsdag 6. februar 2020 kl.18.00 – 19.30
Kl. 18.00 - 18.45
Orientering om fagvalg og søknadsprosess for foresatte i auditoriet Hugin på Hetland vgs.

Kl. 18.45 - 19.30
Informasjon om språkturer i henholdsvis, spansk, fransk og tysk. Det vil bli en gjennomgang av innhold i turen, praktiske opplysninger, reglement osv. På denne delen må alle som skal på språktur være representert med minst en forelder.

Dersom noen ønsker en individuell samtale med trinnleder og/eller rådgiver i løpet av kvelden, er det fint om det sendes en e-post om dette til trinnleder frode.brueland@skole.rogfk.no på forhånd.

Spørsmål knyttet til språkturene rettes til Bodil Bø, avd.leder for fremmedspråk: bodil.bo@skole.rogfk.no

VEL MØTT!